Geachte heer Opel,

Het spijt mij te vernemen dat ondanks mijn vorige brief u geen contact opnam met mij. Ik begrijp dat u een drukke agenda hebt, maar het was toch leuk geweest te weten dat u mijn klachten ernstig neemt. Nu misschien heeft u mijn brief niet goed gevonden via Google, daarom heb ik al maar even mijn SEO aangepast voor deze brief. Want helaas heb ik nog steeds geen e-mailadres van u gevonden, misschien moet u daar ook iets aan doen?

Helaas is dit niet de reden van mijn schrijven, maar is deze brief een nieuw beklag. Want weet u toen ik een tijdje geleden naar huis ging, zaten mijn autosleutels in mijn laptoptas. Ik plaats mijn laptoptas in de koffer en sluit deze. U kunt het raden ja, de auto valt op slot. Ondanks dat uw verkoper zei dat dit niet mogelijk was, is het helaas dus toch gebeurd. De knopjes aan de klinkdeuren voor de keyless entry reageerden niet.

U kan zich natuurlijk voorstellen dat dit niet zo’n aangename situatie was voor mij. Het was laat, ik had hard gewerkt en wou eigenlijk gewoon zo vlug mogelijk naar huis. Maar ik moet wel zeggen dat door uw ingenieus systeem ik wel in mijn auto ben geraakt zonder al te veel problemen. Na even helemaal te freaken en de hele parking van mijn bedrijf bij elkaar te roepen, bedacht ik mij dat ik een Opel app op mijn gsm heb.

Gelukkig heb ik in deze app de optie om mijn auto te ontgrendelen, ok het is wel traag maar het gaat. Het was wel een heel spannende minuut. Dus kudos voor de app wel hoor. Ook wil ik u bedanken voor de nieuwe update van de Apple CarPlay al weet ik niet zeker of u hiervoor verantwoordelijk bent. Nouja dankzij u maak ik gebruik van het systeem.

Dus u ziet ik sluit deze brief wel met een positieve noot af. Hopelijk kan deze positieve noot u aansporen om deze keer te reageren op mijn schrijven.

Met vriendelijke groet,

Ineke
GeekyMom.be